Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rodkliw | użytkownik

imię i nazwisko adresŻywiec zarejestrowany26.11.2008 @18:24:39 ostatnio na stronie17.05.2011 @19:05:54



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze460 posty na forum0

komentarze
~flakon    15.03.2010 @16:21:12
przepraszam. jak to jest, że masz takie niesamowite kolory tych zdjęć ?
~skrzyplocz    12.03.2010 @21:09:15
dzieki.ale ty masz ekstra, zdjęcia.strasznie malarskie madonny
~skrzyplocz    12.03.2010 @21:05:01
niesamowite
~BeataKrynicka    10.03.2010 @11:50:44
dziękować
P.S. Wszystkiego dobrego dziś ja życzę Ci
^Halidar    15.12.2009 @19:42:10
wart obserwacji
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
~marikah    26.11.2009 @17:48:43
~marwicz    20.11.2009 @14:38:43
thx
~sledzmnie    18.11.2009 @19:03:00
Dzięki.
~Straw    29.10.2009 @19:05:22
:D
_______
Why so serious?
~olkuu    01.09.2009 @21:13:17
kłamie w żywe oczy mi :<
no ale nie powiem ze mi miło śłyszeć owe słowa ;*
~SyLwica    23.08.2009 @22:37:06
to podkreśliliśmy swoje walory artystyczne :p
_______
niewidzialne komety krążą
~BeataKrynicka    21.08.2009 @23:34:17
pewność niepewna, jedyne czego mogę być pewna
dzięki wielkie, pozdrawiam
~BeataKrynicka    16.08.2009 @00:14:40
~BeataKrynicka    15.08.2009 @14:18:10
jeśli tak czujesz... miło mi
dziękuje
~Rachela24    30.07.2009 @10:12:40
dziekuje
_______
i m good,i m gone..
~silvana7    28.07.2009 @20:29:54
_______
...
~silvana7    28.07.2009 @14:09:53
Dziękuje może mogłby zaistnieć
_______
...
~BeataKrynicka    22.07.2009 @12:09:10
pozdrawiam serdecznie
+mariea    22.07.2009 @11:35:17
ja czaruje?
takiego klimatu jak ui Ciebie to ze swieczka szukac. i to duza, aby sie nie wypalila za szybko
_______
"Give me your lips, the lips you only let me borrow, Love me tonight, devil take tomorrow."
ożył-->http://www.ivre.wordpress.com

~olkuu    23.06.2009 @09:35:42
gdzie jakiś news
~koleg    19.06.2009 @12:15:08
podziekuj komentem do mego zdj
~SyLwica    07.06.2009 @18:24:10
jesteś psuj.
_______
niewidzialne komety krążą
~olkuu    30.05.2009 @23:51:16
gdzie są babcie?
~SyLwica    27.05.2009 @21:52:09
tak?
_______
niewidzialne komety krążą
~SyLwica    27.05.2009 @12:51:38
jestem fajna bo wpadam, wpadam bo jestem fajna.
_______
niewidzialne komety krążą
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt